Առջևի և հետևի առանցքների հնգալծակ կառուցվածքը մշակում է երկայնական և լայնակի բեռնվածքները առանձին-առանձին։ Քարշերը և ենթաշրջանակները առավելապես պատրաստված են ալյումինից։ Կուպե-քրոսովերի առջևի անիվների անվամեջը կազմում է 1692 մմ, հետևի անիվներինը՝ 1696 մմ։
Ստանդարտ սարքավորման մեջ մտնող ադապտիվ սպորտային պնևմատիկ կախոցը մարման փոփոխված բնութագրերի շնորհիվ թույլ է տալիս նոր Audi RS Q8 –ին հավասարապես վստահ զգալու ինչպես մրցուղիներում, այնպես էլ՝ ճանապարհազուրկ վայրերում։ RS հատուկ կարգավորումներն ապահովում են բնութագրերի լայն դիապազոն՝ սկսած ամենահարմարավետներից մինչև էքստրեմալ-սպորտայինները։ Կախված երթևեկության պայմաններից և վարորդի ցանկություններից՝ կախոցը կարող է փոխել ճանապարհային գետնահեռությունը 90 մմ դիապազոնով։
Որպես ընտրանք առաջարկվող կայունացման էլեկտրամեխանիկական ակտիվ համակարգը (EAWS) նվազագույնի է հասցնում թափքի կողաթեքումները՝ շրջադարձերն արագընթաց անցնելու դեպքում։ Կայունարարի երկու կեսերի միջև երկու առանցքներից յուրաքանչյուրի վրա տեղակայված է կոմպակտ էլեկտրաշարժիչ։ Ուղղագիծ շարժման ժամանակ կայունարարի մասերը բաժանված են, ինչը թույլ է տալիս ոչ հարթ ճանապարհներով անցնելիս նվազեցնել թափքի տեղաշարժը և բարձրացնել հարմարավետության մակարդակը։ Այն դեպքում, երբ շրջադարձ կատարելիս համակարգի կիզակետը տեղաշարժվում է կողաթեքումների օպտիմալ հավասարակշռման կողմը։ Կայունարարի կեսերը թեքվում են հակադիր ուղղություններով, ինչը թույլ է տալիս զգալիորեն պակասեցնել թափքի թեքվածքը։ Կայունացման էլեկտրամեխանիկական ակտիվ համակարգն ինտեգրված է 48 Վ լարումով էլեկտրական ցանցին և կատարում է ռեկուպերացիայի գործառույթ։ Այն ունակ է էլեկտրաշարժիչների օգնությամբ արտադրել էներգիա և այն վերաուղղել կուտակիչ մարտկոցին։
Dynamic Plus ընտրանքային փաթեթի դեպքում ավտոմեքենայի առավելագույն արագությունը հասնում է մինչև 305 կմ/ժ, ընդ որում ընթացային մասը ստանում է առավելագույն սպորտային կարգավորումներ։ Փաթեթի կազմի մեջ են մտնում կայունացման էլեկտրամեխանիկական ակտիվ համակարգը, quattro սպորտային դիֆերենցիալը և կերամիկական սկավառակներով RS արգելակման համակարգը։
Ստանդարտ սարքավորման մեջ մտնող՝ բոլոր անիվների ղեկային կառավարման համակարգն ունակ է պտտելու հետևի անիվները բարձր ոլորող մոմենտ զարգացնող էլեկտրաշարժիչի և երկու ձգաճոպանների օգնությամբ։ Ցածր արագությամբ ընթանալիս անիվները թեքվում են մինչև 5 աստիճան անկյունով առջևի անիվների դարձին հակադիր ուղղությամբ՝ բարելավելով մանևրականությունը։ Բարձր արագություններով ընթանալու դեպքում հետևի անիվները թեքվում են առջևի անիվների հետ միևնույն ուղղությամբ՝ մինչև 1,5 աստիճան անկյունով։ Դա բարձրացնում է կուրսային կայունությունը արագ վերադասավորումներ կատարելու ժամանակ։
Ճանապարհային գետնահեռացման կարգավորման, կարճ ցվիքների, quattro մշտական լիաքարշակ համակարգի և վայրէջքի օգնական համակարգի շնորհիվ նոր Audi RS Q8 –ը սովորական ճանապարհներից դուրս ունակ է անվտանգ և վստահ շարժվելու։
Audi drive select համակարգը թույլ է տալիս վարորդին իր անձնական նախասիրություններին համապատասխան հստակ կարգավորել Audi RS Q8-ի բնույթը։ Համակարգն առաջարկում է ութ պրոֆիլ՝ comfort (հարմարավետ), auto (ավտոմատ), dynamic (դինամիկ), efficiency (արդյունավետ), allroad (բոլոր ճանապարհածածկույթներով), offroad (ճանապարհազուրկ) և RS1 ու RS2 անհատապես կարգավորվող հատուկ ռեժիմները, որոնք կարելի է ակտիվացնել ուղղակիորեն՝ ղեկանվի վրա գտնվող RS-MODE կոճակի օգնությամբ։ Audi drive select համակարգը վերահսկում է շարժիչի և փոխանցման տուփի, ղեկակառավարման ուժեղացուցիչի, պնևմոկախոցի, բոլոր անիվների կառավարման համակարգի, շարժիչի ձայնի և կլիմայի կառավարման ավտոմատ կարգավորման համակարգերի աշխատանքը։
Նոր Audi RS Q8-ը ստանդարտ տարբերակում հագեցվում է 22 մատնաչափանոց 10 անվաճաղով Star անվահեցերով՝ 295/40 ավտոդողերով, որոնք Audi սերիական ավտոմեքենաների վրա տեղակայվողներից ամենախոշորն են։ Բացի այդ, ըստ պատվերի հասանելի են 23-մատնաչափանոց ալյումինե բացառիկ Rotor սկավառակները՝ հինգ Y-աձև անվաճաղերով, տարբեր գունային տարբերակներով։ Առջևի 420 մմ և հետևի 370 մմ տրամագծերով խոշոր անիվները թաքցնում են օդափոխվող կոմպոզիտային սկավառակներով RS արգելակման մեխանիզմները։ Կերամիկական սկավառակներով ընտրանքային RS արգելակման մեխանիզմների տասը մատնաչափանոց սուպորտները կարող են ներկվել մոխրագույն, կարմիր կամ կապույտ գույներով, ընդ որում՝ առջևի առանցքի վրա տեղակայվում են 440 մմ տրամագծով, իսկ հետևինի վրա՝ 370 մմ տրամագծով սկավառակներ։