Շարժիչներ | |||
Շարժիչի տեսակը | 35 TFSI |
40 TFSI |
45 TFSI |
Մխոցների դասավորությունը | R |
R |
R |
Մխոցների քանակը | 4 |
4 |
4 |
Հզորությունը | |||
Շարժիչի ծավալը | 1984 սմ3 |
1984 սմ3 |
1984 սմ3 |
Առավելագույն հզորությունը, ձ.ու. պտ/րոպե-ում. |
150 (3400-6000) |
190 (4475-6000) |
249 (5250-6500) |
Առավերագույն պտտող մոմենտը, Ն.մ պտ/րոպե-ում. |
270 (1300-3850) |
320 (1450-4475) |
370 (1600-4500) |
Փոխհաղորդակ |
|||
Քարշակ համակարգ |
առջևի |
առջևի |
quattro |
Փոխանցումների տուփ |
7-աստիճան, S tronic |
7-աստիճան, S tronic |
7-աստիճան, S tronic |
Զանգված |
|||
Սեփական զանգված* |
1595 կգ |
1610 կգ |
1685 կգ |
Թույլատրելի ամբողջական զանգված |
2115 կգ |
2140 կգ |
2195 կգ |
Թույլատրելի ծանրաբեռնվածությունը տանիքի/առջևի սռնիի վրա |
90/80 կգ |
90/80 կգ |
90/80 կգ |
Առանց արգելակների կցորդի առավելագույն զանգվածը |
750 կգ |
750 կգ |
750 կգ |
Կցորդի առավելագույն զանգվածը 12% թեքության դեպքում |
1500 կգ |
1500 կգ |
1500 կգ |
Կցորդի առավելագույն զանգվածը 8% թեքության դեպքում |
1700 կգ |
1700 կգ |
1700 կգ |
Ծավալ |
|||
Բեռնախցիկի ծավալը |
495 լ |
495 լ |
495 լ |
Բեռնախցիկի առավելագույն ծավալը |
1495 լ |
1495 լ |
1495 լ |
Վառելիքի բաքի ծավալը |
54 լ (մոտավ.) |
54 լ (մոտավ.) |
58 լ (մոտավ.) |
Դինամիկ բնութագրեր |
|||
Առավելագույն արագությունը |
210 կմ/ժ |
241 կմ/ժ |
250 կմ/ժ |
Թափառքը 0-ից 100 կմ/ժ |
9,2 վ |
7,3 վ |
5,7 վ |
Վառելիքի ծախսը |
|||
Վառելիքի տեսակը |
բենզին АИ–95 |
բենզին АИ–95 |
բենզին АИ–95 |
Քաղաքային ցիկլ |
7,2 - 7,5 լ /100 կմ |
7,6 - 7,9 լ/100 կմ |
9 - 9,3 լ/100 կմ |
Արտաքաղաքային ցիկլ |
4,7 - 5,1 լ/100 կմ |
4,9 - 5,4 լ/100 կմ |
5,7 - 6,1 լ/100 կմ |
Խառը ցիկլ |
5,6 - 6 լ/100 կմ |
5,8 - 6,2 լ/100 կմ |
6,9 - 7,2 լ/100 կմ |
Շարժիչի բնապահպանական դասը |
EU6 |
EU6 |
EU6 |
CO ** արտանետումների մակարդակը |
135 - 160 գ/կմ |
138 - 160 գ/կմ |
157 - 166 գ/կմ |
Տեխնոլոգիաներ |
|||
Mild Hybrid մեղմ հիբրիդային տեխնոլոգիա |
✔ |
✔ |
✔ |
Մեկնարկիչ-գեներատորի լարումը |
12 Վ |
12 Վ |
12 Վ |
quattro լիաքարշակ համակարգ՝ ultra տեխնոլոգիայով |
✔ |