Սպորտային զգացողություններ. շարժիչ և ու կախոց
Audi-ին ՝ quattro է, quattro-ն՝ հենց Audi-ն է: Անշուշտ, այս պնդումը հատկապես ճիշտ է Q8-ի՝ մակնիշի առաջատար քրոսովերի համար:
Ի սկզբանե տեղադրված՝ ամբողջապես մեխանիկական կենտրոնական դիֆերենցիալը պտտող մոմենտը փոխանցում է առջևի և հետևի առանցքներին 40:60 հարաբերությամբ: Անհրաժեշտության դեպքում հիմնական քարշն ուղղվում է ճանապարհի հետ լավագույն կցորդումով առանցքին: Սարից իջնելիս ճանապարհային 254 մմ բացվածքի, կարճ ցվիքների և օժանդակող համակարգի զուգորդմամբ Audi Q8 –ն ընդունակ է շարունակել շարժումը նույնիսկ այնտեղ, ուր գրեթե ճանապարհ չկա: Մեղմիչների կոշտության կարգավորման համակարգը մտնում է քրոսովերի բազային համալրման մեջ: Բացի այդ, Audi-ն առաջարկում է ընտրանքային՝ մեղմիչների կոշտությունը կարգավորող գործառույթով ադապտիվ պնևմոկախոց, որի համար կարելի է ընտրել հարմարավետ կամ սպորտային կարգավորումներ: Կախված ճանապարհային իրավիճակից և վարորդի նախապատվություններից՝ համակարգն ընդունակ է փոխել ավտոմեքենայի գետնահեռությունը 90 մմ-ով:
Audi Q8 –ի բոլոր տարբերակները համալրվում են առաջադիմական ղեկային կառավարումով, որի փոխանցումային հարաբերությունն ավելանում է ղեկանիվի շրջադարձի անկյան մեծացմանը զուգընթաց: Բացի այդ, որպես ընտրանք Audi-ն առաջարկում է բոլոր անիվների կառավարման համակարգ, որն ընդունակ է պտտել հետևի անիվները մինչև 5 աստիճան անկյունով: Ցածր արագությունների ժամանակ համակարգը հետևի անիվները պտտում է շրջադարձի ուղղությանը հակառակ՝ ավտոմեքենայի մանևրականությունը մեծացնելու համար: Բարձր արագությունների ժամանակ համակարգը հետևի անիվները պտտում է այն ուղղությամբ, ինչ և առջևի անիվները, ինչը դրականորեն է ազդում ճանապարհի վրա ավտոմեքենայի կայուն մնալուն:
Audi Q8 –ի բոլոր ուժային տեղակայումներն աչքի են ընկնում բացառիկ խնայողականությամբ՝ շնորհիվ չափավոր հիբրիդի (MHEV) նոր տեխնոլոգիայի: 48 Վ լարումով հիմնական էլեկտրական համակարգը ներառում է երկու կարևոր տեխնիկական մոդուլ՝ լիթիում-իոնային մարտկոց և փոկային շարժաբերով մեկնարկիչ-գեներատոր: Արգելակման ժամանակ այն կարող է վերաօգտագործել էլեկտրաէներգիան մինչև 12 կՎտ և լիցքավորել մարտկոցը: MHEV տեխնոլոգիան հնարավորություն է տալիս երկար ժամանակ շարժվել ինքնագլորումով՝ անջատված ՆԱՇ-ով, իսկ start/stop համակարգն իր հերթին սկսում է աշխատել արդեն 22 կմ/ժ արագության ժամանակ: